you're reading...
Uncategorized

COP21PEOPLE: Manuel Sintubin

howestklimaatblog

In Cop21People gaan we op zoek naar het verhaal achter de bezoekers van de Klimaatconferentie in Parijs. Waarom zijn zij aanwezig, wat verwachten ze ervan en vooral: wat is hun mening over het klimaat.

Deze keer spreken we niet met een bezoeker, maar wel met iemand die er bij betrokken is.

Manuel Sintubin
Professor Geodynamics KU Leuven
Gaat niet naar Parijs

“Ik ga niet naar de klimaatconferentie omdat ik niet echt zie wat ik in Parijs zou kunnen bijdragen. Ik zou gewoon eentje meer in de massa zijn.”

“Hoewel ik er niet bij ben, verwacht ik wel dat ze tot een globaal akkoord komen. Er moet een wereldwijd engagement zijn om de overgang naar een duurzame toekomst aan te vatten. Zo’n globaal kader is ook nodig om op lokaal vlak aan de slag te kunnen gaan.”

Een show

“Ik vind niet dat ik erbij betrokken ben, want de klimaatconferentie is…

View original post 115 more words

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Follow EarthlyMatters on WordPress.com
